Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

6 Ο Charlie Parker Στο Ξενοδοχείο Ιδιοφυϊα: 022.The Dirty Groove (Mέρος 2ο)

Download
Μιας και έξω κάνει πολύ κρύο, και από αντίδραση τα κορμιά μας και οι καρδιές μας έχουν την ανάγκη να "ζεσταθούν", μιας και μια φορά ποτέ δεν είναι αρκετή... να και η δεύτερη επίσκεψη της soul jazz συμμορίας στο ημίτρελο ξενοδοχείο μας! Καλή ακρόαση και καλό κουράγιο.

6 σχολίασαν:

The freebarberscut είπε...

Το απόγευμα περνά όμορφα με τους groove ρυθμούς σου "ξ", αν και είμαι σίγουρος πως ξέρεις, πως το Groove βρίσκεται στις ψυχές τους όχι σε αριθμούς. Προσωπικά ψηφίζω junior mance έτσι γιατι το πρώτο μου όργανο ηταν πιάνο... Bye Bye!!!!

vas είπε...

"βουτυρο στο αυτι του βασιλακη" η εκπομπουλα.

Με ατελειωτες ωρες στο γραφειο και ακουσματα ραδιοφωνικα της νεοελληνικης παρακμης (μαθαμε οτι το αρμονιο κολλαει με το ...μνημονιο), οτι αναζητουσαν τα ταλαιπωρα αυτακια μου!!!
Ειχαν λιγο καραμουζα εξτρα βεβαια, αλλα δε βαριεσαι. Προφανως ο "δοξα και τιμη" πιανιστας τα σπαγε!

daddy-o είπε...

Freebarberscut... Εμ, για αυτό ακούμε τόσα χρόνια μουσική παρέα: ξεχώρισες το κομμάτι για το οποίο είχα τις περισσότερες "αμφιβολίες" κατά πόσο θα κόλλαγε στο θέμα της εκπομπής! Θα το βρείς στον ομώνυμο δίσκο που είναι,στα δικά μου αυτιά, ένας από τους καλύτερους δίσκους με πιανιστικό τρίο. Τα λέμε...

Vas... Εννοείται ότι το αρμόνιο κολλάει με το μνημόνιο! Που να δεις πόσο θα κολλάει και το ακορντεόν: με αυτούς τους καριόληδες που έχουμε μπλέξει, η μόνη δουλειά που θα μπορείς να βρείς σε μερικούς μήνες θα είναι πλανόδιος μουσικός!!! Κατά τ'άλλα πολύ σουξέ αυτός ο Junior Mance, να δεις που σε λίγο θα μου ζητάνε πνευματικά δικαιώματα τα εγγόνια του...

Andreas Zavitsanos είπε...

Kοιτάκτε να δείτε, αγαπητέ γιατρέ μου, εμείς είμεθα θιασώται του γκρουβ, που λέτε και σεις, του γκρουβ, του θορυβώδους, όμως. Tουτέστιν, μας άρεσε πολύ, ίσως υπερβολικά πολύ, στα όρια του χοροπηδήματος, το προτελευταίο σας απόσπασμα, με εκείνο το σοκολατί ξετρελαμένο νεαρό στα κρουστικά όργανα της ορχήστρας.Tι ρυθμός, αλήθεια! Tι ένταση! Aς αφήσουμε τα κλειδοκύμβαλα να κάνουν τη δουλειά τους στα χειρουργία, φίλτατε, κι ας αφεθούμε στο αλαλάζον κάμβαλον της μετά των κορμιών, των ψυχών κι άλλων τινών τέτοιων υπάρξεων, μέθης. Bέβαια, πάλι το Tσικάγο μας μετατόπισε από το πεδίο της γήινης σφαιρός σε εκείνο το αστρικόν πέλαγος, όμοιο της αβύσσου. MΠΛAK ΠAOYEP, PE!

daddy-o είπε...

Αχ κύριε Ζαβιτσάνε μου, εξαιρετικόν το σχόλιό σας!
Τι βάθος σκέψης, τι εμβρίθεια, τι ευρύτητα εκφραστικών μέσων! Όσο δε για αυτά τα παλικάρια από το Τσικάγο, όπως σωστά επισημάνατε κύριε Ζαβιτσάνε μου, είναι από ΑΛΛΟ ΓΑΛΑΞΙΑ. Μιλάμε για το πραγματικό tribal groove του αστρικού πελάγους αγαπητέ μου!
Εντωμεταξύ κύριε Ζαβιτσάνε μου, όση ώρα διάβαζα το σχόλιόν σας έγινε χαμός εδώ πέρα: έπιασε βροχή και τα απλωμένα ρούχα γαμήθηκαν, ενώ ο απογευματινός espresso χύθηκε πάνω στο μάτι της κουζίνας...
Σου μιλάω για ολική καταστροφή κύριε Ζαβιτσάνε μου!

Ανώνυμος είπε...

Επειδή ρωτάς στην πιό πρόσφατη εκπομπή που αλλού τα έσπασες, εδώ τα έσπασες. Μπαη δε γουέη, που λεν και στην πατρίδα μου, το θέμα απο το κομμάτι του τζην άμμονς (του οποίου ο τίτλος σημαίνει "δίνε του" - scram)είναι ίδιο με το Vas Dis των Wishbone Ash, και κάπου ενδιάμεσα παρεμβάλλεται ο Jack Mc Duff, αλλά δεν είμαι καισίγουρος που ακριβώς...

Δημοσίευση σχολίου