Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

14 Και Τα Αυτιά Έχουν Τύχη: 012.Troubadours (Μέρος 2ο) New Stories

Download
Ιδού και το 2ο μέρος των «Τροβαδούρων» με πρωταγωνιστές αυτή τη φορά τους εκπροσώπους της νεότερης γενιάς.
Καλή ακρόαση και σάλα με ηχεία.









Bonus Track
Τιμής ένεκεν στη Vashti Banyan η οποία είναι μία από τους ελάχιστους "τροβαδούρους της παλιότερης σχολής" (που έπαιξα στο 1ο μέρος και) που παραμένει σχετικά ενεργή μουσικά και δισκογραφικά, σας ποστάρω ως bonus track ένα κομμάτι "που δεν χωρούσε" σ' αυτήν την εκπομπή - το "Here Before" από τον δίσκο της του 2005 με τίτλο "Lookaftering".


14 σχολίασαν:

vas είπε...

ωραιες χαλαροτικες μουσικουλες και παλι!

Ανώνυμος είπε...

Οι Iron&Wine (που έμαθα απο το Radiodada) και οι Songs: Ohia είναι πολύ πολύ αγαπημένα συγκροτήματα!
Πολύ αγαπημένος και ο Antony:
http://www.youtube.com/watch?v=Vgwp-iQenn4
Αφιερωμένο λοιπόν!!!

dammit είπε...

ακολουθήσαμε πιστά τις οδηγίες, βάλαμε τους πάντες για ύπνο και απολαύσαμε την εκπομπή. Σκιρτήσαμε με Leafcutter John και Songs Ohia και ακούσαμε δυο-τρία καινούργια πράγματα που μας κέντρισαν να τα ψάξουμε.. Τί άλλο θέλουμε από μια εκπομπή; Επομένως σας συγχωρούμε που μελαγχολήσατε ξενιτεμένους ανθρώπους..

πακιμποη είπε...

πολύ οικεία εκπομπή. τόσο που νόμιζα ότι θα μπαινε και το excuses for travellers σε κάποια φάση αν και off concept
επίσης ευχαριστη ανακάλυψη και το λάιβ της gibbons που δεν το χα παρει πρεφα
ευαχαριστούμε

Ανώνυμος είπε...

Εξορκίζεται η μελαγχολία της Κυριακής δια της ομοιοπαθητικής μεθόδου! Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε. Ανώνυμοι Ανατ. Μεσογείου

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραιες επιλογες.Λοιπον οντως εκεινο το προτελευταιο των currituck co. εχει εθιστικο χαρακτηρα...

Imaginary City είπε...

Μήπως να υπάρξει κι ένα τρίτο μέρος; Οι τροβαδούροι δημιουργούν εξάρτηση...κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο...:))))))) Επώνυμοι από τα ανατολικά παράλια της ιβηρικής!!!

Ανώνυμος είπε...

κι εγώ νομίζω ότι το "πάιρνει" και για ένα τρίτο αφιερωμα-τάκι
καλό απόγεμα!

A Sperm Race Winner είπε...

Vas
Γεια σου καπετάνιε μου. Δεν με πειράζει καθόλου που τα λεφτά που στοιχημάτισα για μία ακόμα φορά πήγανε ντουγρού στον κουβά, αφού αποζημιώθηκα ανακαλύπτοντας ότι κάτω από το πυκνό μούσι, το κύρος της στολής, το μαυρισμένο τσιμπούκι και τα ροζιασμένα απ' το τιμόνι χέρια κρύβεται μία ευγενική και ευαίσθητη καρδιά. Τα σέβη μου.

Ανώνυμη Αγαπημένη
Καταρχήν ευχαριστώ για την αφιέρωση. Η αλήθεια είναι ότι ο Antony πέρασε φυσικά απ' το μυαλό μου ως επιλογή - αλλά την τον κάνω που παίζει πιάνο με μια ουράκλα να!... Χάθηκε να μάθει δυο-τρία ακόρντα στην κιθάρα - πραγματικά θα το βοηθούσα το παιδί και θα το προμοτάριζα στην εκπομπή μου. Τέλος πάντων άλλη φορά. Κατά τ' άλλα χαίρομαι ιδιαιτέρως που με αφιερώσεις του τύπου "η Κούλα αφιερώνει στον Κυριάκο" και τούμπαλιν δίνουμε στο radiodada το στυλ του ραδιοφώνου που όλοι αγαπήσαμε και με το οποίο άλλωστε μεγαλώσαμε. Τα φιλιά μου.

Dammit
Xαιρετίζω την μελαγχολίζουσα (?) ομογένεια , πραγματικά ευχαριστώ πολύ για την ακρόαση και φυσικά ζητώ ταπεινά συγνώμη για τις παρενέργειες της εκπομπής.
Δεν ήτο στις προθέσεις μου.
Απ’ την άλλη όμως επειδή υπήρξα μεταναστάκι στα παιδικάτα μου και ως εκ τούτου και «ξενητεμένο πουλί» θα ήθελα να εκφράσω μία απορία:
Που πήγε ο κύριος Στελλάρας, ο κύριος Στράτος και ο κύριος Γαβαλάς?
Ο σημερινός απόδημος ελληνισμός συγκινείται με κo Devendra, κo Leafcutter John και κο Jason Mollina?
Δεν έχω λόγια να εκφραστώ...


Πάκιμποη
Καλώς τον. Πακιμπόη thanks για την ακρόαση.
Να υποθέσω το κομμάτι του Album Leaf εννοείς ε?
Πρώτα φυσικά ο ύψιστος(!) αλλά έχω εδώ και καιρό στο μυαλό μου να κάνω μία τέτοιου είδους "ambient" εκπομπή. Είδομεν λοιπόν.
Όσο για τον live δίσκο της Gibbons (αν δεν το έχεις ήδη ψάξει) κυκλοφόρησε μόνο σε LP και τον ψάχνω αρκετό καιρό για να συνευρεθεί με τα υπόλοιπα δισκάκια της δισκοθήκης μου...αλλά τζίφος! (μάλλον ήταν limited edition...who knows…)
Πάλι καλά που ένας "διαδικτυακός φίλος" τον είχε ριπάρει στο blog του και έτσι τον βρήκα κι εγώ. Σημειωτέον ότι εκτός των άλλων υπάρχει και διασκευή του «Candy Sais» που λέγαμε και κάτι φεγγάρια παλιότερα... ;)
Αυτά. Και πάλι ευχαριστώ.

A Sperm Race Winner είπε...

Ανώνυμοι Ανατ.Μεσογείου
Αααα μάλιστα αυτό κι εάν είναι ερώτημα...
Ξόρκιζεται η μελαγχολία της Κυριακής?
Κι εάν ναι γιατί?
Πολλά πολλά ευχαριστώ για την ακρόαση!

ΥΓ 1. Με διάφορα τεχνάσματα και άλλα κόλπα κατάφερα μετά από πολλά χρόνια να μη μου την πέφτει αυτό το «κυριακάτικο φάντασμα». Όταν όμως μια φορά στο τόσο κάνει την εμφάνισή του (δριμύτερο φυσικα) τότε αναλαμβάνει δράση μία «θαυματουργή tracklist» την οποία ελπίζω σε κάποια φάση να μετουσιώσω σε εκπομπή.

ΥΓ 2. Η «Δυτική Μεσόγειος» αποκαλύφθηκε... Η ανωνυμία μαστίζει την «Ανατολική»! :)

Ανώνυμε
Νομίζω ότι από το πολύ repeat το εν λόγω κομμάτι το ξέρω πολύ καλύτερα ακόμα κι από τον ίδιο τον Karvin Baker! Να 'σαι καλά. Ευχαριστώ για την ακρόαση και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.

Επώνυμη απ΄τα Ανατολικά Παράλια Της Ιβηρικής
Να τα. Αυτά είναι. Αρχίσανε οι διασπάσεις Ανατολικά/Παράλια/Ιβηρική...
Ίχνος μεσογειακής ενότητος! Τσ τσ τσ...
Το μέλλον της Μεσόγειου διαφένεται απλά σκατένιο. Τυχαία αλλωστε την αποκαλούν «λεκάνη» ?...
Τέλος πάντων. Γεια σου φιλέναδα. Χαίρομαι πολύ που γούσταρες την εκπομπή και όσο για αυτό που γράφεις για μία ακόμα «extra δόση» δεν ξέρω αν θα ικανοποιήσω τα γούστα σου αλλά έχω κάτι στο νου μου ως «τρίτο μέρος» ας πούμε. Στην πρώτη λοιπόν εκπομπή ένα απ’ τα μεγάλα μου διλήμματα ήταν εάν θα υπήρχαν και μαύροι εκπρόσωποι του είδους και επειδή δεν μου «πολυκόλλησε» πήρα την απόφαση να μην τους συμπεριλάβω. Έτσι λοιπόν ένα τρίτο μέρος θα μπορούσε να είναι ένα «μικρό αφιέρωμα» με ιστορίες από τα χείλη μουσικών και τραγουδιστών της μαύρης folk σκηνής. Είδομεν.
Καλή συνέχεια.

Ανώνυμε
Καλώς τον ή καλώς την.
Ουυυ παίρνει λέει... Υπήρξαν αρκετά πράγματα που βγήκαν εκτός για διάφορους λόγους και στο πρώτο αλλά και στο δεύτερο μέρος. Επειδή όμως (όπως μπορείς να διάβασεις και στο προηγούμενο σχόλιο) στις εκπομπες αυτές δεν υπάρχει ίχνος παρουσίας μαύρων μουσικών, λέω ένα τρίτο μέρος να αποτελείται από εκπροσωπους της μαύρης folk σκηνής. Καλό βραδύ κι από εμένα και ευχαριστώ για την ακρόαση.

πακιμποη είπε...

όχι εννοώ τους mojave3. αν και δεν είναι τροβαδούροι νομίζει ο δίσκος αυτό έχει μια τέτοια εσάνς - και μου θυμίζει μια εποχή που άκουγα όλο τέτοια

τη gibbons την έψαξα - κάτι βρήκα αλλά δεν το άκουσα ακόμα...

καλή συνέχεια keep up

Ανώνυμος είπε...

να ρωτήσω κάτι; υπάρχει τρόπος να την κατεβάσω και να την έχω σε αρχείο; ευχαριστώ από πριν! καλό βραδυ!

A Sperm Race Winner είπε...

apisteftoidromoi
Καταρχή σ' ευχαριστώ πολύ για την ακρόαση.
Τώρα όσο αφορά αυτό που λες σχετικά με το downloading της εκπομπής είναι ένα ζητηματάκι το οποίο πολύ σύντομα θα λύσουμε βάζοντας ένα κουμπί σε κάθε εκπομπή ώστε οποίος θέλει να τις αποθηκεύει να έχει αυτήν δυνατότητα.
Μέχρι όμως να γίνει αυτό μπορείς να κατεβάσεις την συγκεκριμένη εκπομπή κάνοντας copy το παρακάτω link:

http://radiodada.opendrive.com/files/54003470_c2Vck/Ktaet%20No.012.mp3

και μετά κάνοντάς το paste στον browser σου.

Και πάλι ευχαριστώ.
Καλή συνέχεια

Ανώνυμος είπε...

Εγώ σ'ευχαριστώ πολύ για την τόσο άμεση απάντηση!

Δημοσίευση σχολίου