Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

5 Ο Charlie Parker Στο Ξενοδοχείο Ιδιοφυϊα: 021.Η Επιστροφή Της Νύχτας Με Τα Χίλια Μάτια

Download
Ένα ακόμη μικρό ταξίδι σε νυχτερινά jazz μονοπάτια, για να "ζεστάνουμε" τις νύχτες του χειμώνα. Και όπως είπαμε: ακούγεται αυστηρά και μόνο "γύρω στα μεσάνυχτα"

5 σχολίασαν:

Doroula είπε...

Ρουφάω τις εκπομπές σου πεθαμένα.
Τhanks teacher.

past είπε...

Μπα, ακούγεται περίφημα και με ένα κρύο και βροχερό σούρουπο. Έξοχη playlist!

daddy-o είπε...

Doroula... Έχω να δηλώσω τα εξής:
α) Ευχαριστώ για την συστηματική ακρόαση.
β) Ελπίζω να μην διαβάζει ο σύζυγος τα σχόλια σου. Άκου "ρουφάω τις εκπομπές σου πεθαμένα"! Σύνελθε βρε παιδάκι μου...
γ) Κόψε τα "teacher" και τα σχετικά γιατί οι υπόλοιποι ακροατές του ξενοδοχείου θα νομίζουν ότι είσαι καμιά από τις μαθήτριές μου... Και μετά βράσε ρύζι: θα μπουκάρει εδώ μέσα κανένας εισαγγελέας ανηλίκων και θα μας την κατεδαφίσει την εκπομπή!

Past... Καταρχάς, καλή χρονιά! Κατά δεύτερον, εντάξει έχεις δίκιο, έτσι όπως ήταν κατάμαυρος και εξαιρετικά κρύος ο καιρος σήμερα μάλλον θα ακουγόταν καλά η εκπομπή και τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας. Πάντως έχω παρατηρήσει ότι είσαι fan των εκπομπών "νυχτερινής διάθεσης", οπότε σε προσκαλώ και επισήμως στην βραδιά σκοτσέζικου ουϊσκι που θα λάβει χώρα σύντομα στις πολυτελείς εγκαταστάσεις του σταθμού μας!

vas είπε...

Κυριε Νταντυ μου!.... (κατα το κυριε πανο μου)
Εχει πεσει δουλεια πολυ και τα μεσανυχτα κοιμαμαι, ασε που πρεπει να αναπαυθω προτου το ελληνορθοδοξο γυφταριο με αφυπνισει βιαιως....
Οποτε την εκπομπουλα δεν την ακουσα (ακομα). Αλλα μπηκα εδω για να δηλωσω συμμετοχη στη βραδυα ουισκυ. Θα φερω και αραπικο!

Imaginary Cities είπε...

Ακούγεται τέλεια όλες τις ώρες. Αρκεί να έχει συννεφιά...

Δημοσίευση σχολίου