Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

8 Και Τα Αυτιά Έχουν Τύχη: 003.That Groovy Vitamin

Download
Ντύθηκα όπως αρμόζει στην περίσταση. Έβαλα το ψάθινο καπελάκι μου, τσίμπησα το πανέρι μου, πήρα και μία μικρή σκαλίτσα και ξεχύθηκα στις απέραντες μουσικές καλλιεργήσιμες εκτάσεις του ρέντιοντάντα. Ανέβηκα στη τζαζιά, στην φανκιά, στη σοουλιά και σε όλα τα καρποφόρα δέντρα του σταθμού και μάζεψα ώτα μου τους εκλεκτότερους καρπούς που περιέχουν κρυμμένη μέσα τους την πολύτιμη ουσία της γρουβανδίνης.
"Γιατί είμαι απ’ το Ντετρόϊτ και ξέρω να ξεχωρίζω το καλό γκρουβ. Εμπιστεύομαι το radiodada μέχρι και την τελευταία του σταγόνα"
Καλή ακρόαση και σάλα με ηχεία!








Οδηγίαι Χρήσεως
Ώρες ακρόασης: Ελαστικό Ωράριο
Κατάλληλη ένδυση: Δεν είναι αναγκαίο αλλά ένα ζευγάρι κοθόρνοι και καμιά καμπάνα παντελόνι παίζουν ενισχυτικό ρόλο στο άκουσμα της εκπομπής.
Ενδεδειγμένο ρόφημα: Ποιος έχει μωρέ λεφτά για ποτάκια και αηδίες?!
Κατάσταση εκφωνητή: Απανωτά τέστ στην ανάρτηση της καρέκλας μου
Σχόλια-Παρατηρήσεις: Άμα το Ε.Σ.Ρ. δεν είχε συνεχώς στραμμένα τα μάτια του πάνω στο σταθμό μας, ο τίτλος της εκπομπής για ευνόητους λόγους θα ήτο: "Κωλομαγουλόπαλινδρομήσεις"

8 σχολίασαν:

vas είπε...

ακουσαμε την εκπομπη παρεα με τον νταντυ εις την οικια μου συνοδεια λουκανικου χανιων και ρακης...
Σε αυτα τα πλαισια απεδειχθει καταλληλοτατη.

Ανώνυμος είπε...

Εκπομπάρα ανεβαστική , ό,τι πρέπει για βροχερές μέρες.. σου θυμίζει ότι όπου να' ναι θα' ρθει και το καλοκαιράκι...
Γρήγορα και η επόμενη καλοκαιρινή, παρακαλώ, εκπομπή!!!!

Ανώνυμος είπε...

δυο πραματα εχω να σου πω.Εβαλα ηλεκτρικη σκουπα,μετα απο μηνες,κι οτι αυριο(σημερα κυριακη)το Ασταρομπουλουκι εχει ραντεβου 11 το πρωι στο μαγαζι...

kapo είπε...

Η καλύτερη εκπομπή του radiodada;

Μου θύμισε το Secret Agent channel του Soma fm στις καλές του μέρες (πριν το μπασταρδέψουν με buddha bar και chill-άτα).

Ιδιαίτερη αδυναμία στους Quantic (προτείνω ανεπιφύλακτα ένα project από μέλη των Q, τους πολύ cool, Limp Twins)

Το μόνο παραπονάκι; Αν είxε περισσότερα ακόμη σύγχρονα κομμάτια...

Για μια ακόμη φορά, thank you!

A Sperm Race Winner είπε...

Αγάπητε Vas & Ντάντυ
Εβίβα και θενκς για την ακρόαση

Ανώνυμε...
Ευχαριστώ πολύ για την ακρόαση και για τα καλά σου λόγια!
Ξέρεις πως το λένε αυτό στο χωριό μου ε? «Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει»
Anyway…
Χμμμμ...δεν ξέρω αν θα κάνω άμεσα κάποια "καλοκαιρινή" εκπομπή, γιατί μιας και επιτέλους χειμώνιασε λιγάκι μετά από τόοοοοοσο καιρό, εεεε λέω να εναρμονιστώ και μουσικά
Thanks και πάλι

Ανώνυμε...
Έχω να σου πω και γω δυο πράγματα:
Σήμερα έφτιαξα κάτι υπέροχους ντολμάδες γιαλαντζί και επίσης έριξα μία πασιέντζα η οποία όμως δεν μου βγήκε για δυο-τρία φύλλα...
Ρε συ είμαστε σοβαροί?
Ανώνυμο γλυκό μου αγοράκι τα τηλέφωνα και τα e-mail υπάρχουν για αυτές ακριβώς τις «καυτές» πληροφορίες. Τι να σε πω....
Τες παν. Ελπίζω να σου άρεσε η εκπομπή σκουπίζοντας (?)

Υ.Γ. (1)
Να σου πω...μη με πάρεις τηλέφωνο να μου πεις σχόλια για την εκπομπή...θα φρικάρω!
Υ.Γ. (2)
Ήμουν καμία 300 χιλιόμετρα μακρυά από το μάζεμά σου όποτε...τζίφος

Kapo
Δεν ξέρω αν πρέπει να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια ή να σε βρίσω για τη φωτιά που μου άναψες...
Μωρέ δεν έχεις πάρει πρέφα ότι οι παραγωγοί εδώ του radiodada «καναλάρχη» μ’ ανεβάζουν «καναλάρχη» με κατεβάζουν?
Θα αρχίσουν τώρα να λένε... «αααα καλά αυτός ο kapo εεεεε κάποιος εγκάθετος της διοίκησης θα είναι»... «ναι μωρέ βάζει τους δικούς του να του γράφουν καλά σχόλια» και άλλα τέτοια...
Τη γάμησα σου λέω! :)
Πέρα από την πλάκα τώρα.
Thanks για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η εκπομπή.
Θα διαφωνήσω στο αν αυτή είναι η καλύτερη εκπομπή του radiodada (εεε νομίζω ότι υπάρχουν πολύ καλύτερες), αλλά σίγουρα από ότι καταλαβαίνω τα μουσικά μας γούστα ταιριάζουν αρκετά.
Για παράδειγμα μετά το «Conspirator» κάποιες απ΄τις επιλογές (που πέταξα όμως τελικά στον κουβά) ήταν ή κάτι από Alice Russell, κάτι παλιότερο ή πιο καινούργιο της Spanky Wilson (που έχει συνεργαστεί όπως και η Russell με τους Quantic) ή τέλος κάτι από "Lefties Soul Connection". Οι λόγοι που διαγράφηκαν απ' την tracklist της εκπομπής ήταν οι εξής δύο:
Απλά...διαγράφηκαν... και δεύτερον γιατί έχω κατά νου μία εκπομπή με κομμάτια από την «New Soul/Funk σκηνή», οπότε εκτός από τους παραπάνω να είσαι σίγουρος ότι θα ακούσεις και τους Limp Twins.
Αυτιά! και πάλι thanks για την ακρόαση

daddy-o είπε...

Καλησπέρα καναλάρχα. Πρόκοψα επιτέλους να σου γράψω ένα σχόλιο για τις γκρουβοβιταμίνες που μας κέρασες. Λοιπόν, πολύ ανεβαστικές οι μουσικές και εσύ στο μικρόφωνο ήσουν μια χαρά! Μου άρεσαν ιδιαίτερα ο Stanton Moore, ο δεύτερος εγγλέζος χαμουτζής, ο Dave Pike (δεν είχα ακούσε ποτέ κάτι από αυτή την περίοδο της δισκογραφίας του!) και φυσικά ο Ramsey Lewis. Εντάξει, υπήρχαν 1-2 κομμάτια που εμένα δεν με "γκρούβαραν" κ-α-θ-ό-λ-ο-υ (εκείνο τον σέντερ φορ του Άγιαξ τι τον ήθελες μωρέ;) αλλά κατά τ'άλλα όλα ΟΚ...
Παρατήρησα βέβαια κάτι: μόλις άρχισες να βάζεις "παλιές" ηχογραφήσεις πραγμάτικα ανάσανα καναλάρχη μου! Τι να φταίει άραγε; Να φταίνε τα αυτάκια μου επειδή πάω για ακουόγραμμα κάθε μέρα στου Van Gelder; Να φταίνε οι ψηφιακές μέθοδοι ηχογράφησης που στερούν από τη μουσική τις "άχρηστες" συχνότητες; Ιδού η απορία...

Υ.Γ. Ρε μπαγάσα γιατί έκανες εκείνη την παρομοίωση της Inell Young με την Έλλη Κοκκίνου; Με πλήγωσες... Αυτό το κομμάτι της δεσποινίδος Young είναι από τα αγαπημένα μου funk κομμάτια!

A Sperm Race Winner είπε...

Που σαι ρε ξενοδόχε

Λοιπόν
Ας αφήσουμε κατά μέρος το ότι χάρηκα που χάρηκες με την εκπομπή και άλλες τέτοιες λοιπές αβρότητες και ας περάσουμε στο ζουμί της ζωής που είναι φυσικά...οι "διαφωνίες".

Ρε ντάντυ τον Ολλανδό τον έριξα για ευνόητους λόγους. Για παράδειγμα τσιμπολογάς εκεί κάτι γκούντα-ένταμ (για να είμαι ειλικρινής πότε δεν τα ξεχώρισα) και εκεί που αναρωτιέσαι "τι στο διάολο τρώω ρε πούστη μου" χτυπάς ένα κεφαλάκι φέτα για να ισιώσει ο ουρανίσκος σου.

Όσο για τις συχνότητες που λες έχω μία εξήγηση πρόχειρη. Αν δεν απατόμαι το ξενοδοχειάκι σου το έχτισες εκεί στις αρχές του περασμένου αιώνα και ρε τσιγγουναρά μία ανακαίνιση από τότε δεν έχει αξιωθείς να κάμνεις.
Πέρα απ' την πλάκα τώρα. Συμφωνω εν μέρη με αυτό που λες το οποίο ενώ είναι σαφέστατα πιο εμφανές στους Quantic δεν θα έλεγα όμως ότι πειράζει τα δικά μου αυτιά ακούγωντας τους Hot 8 Brass Band ή τον Stanton Moore.

Τέλος ενημερωτικά το σχόλιο για την Inell Young δεν ήταν παρομοίωση αλλά κομπλιμέντο.

Ανώνυμος είπε...

Πως σκατά μπορώ να ακούσω και γω κάτι από εδώ; Πού να πατήσω;;;;;;

Δημοσίευση σχολίου